countdown
Limburg LIONS fans

Sluit je aan bij de Fanclub Limburg LIONS, voor jong en oud!
Als lid sta je achter de teams van KEMBIT-LIONS, geniet je van de geweldige sfeer op de fantribune en profiteer je van de vele voordelen die het lidmaatschap met zich mee brengt.
Klik hier om je online aan te melden.

Het ontstaan
Een drietal enthousiaste fans van de teams van KEMBIT-LIONS hebben het initiatief genomen tot het oprichten van de Fanclub Limburg LIONS. Samen met jou willen wij het gezicht zijn van de Fanclub en gaan pal achter 'onze' teams staan.
Onze belangrijkste activiteit is het organiseren van busreizen naar de uitwedstrijden van KEMBIT-LIONS en uiteraard het zorgen voor sfeer vanaf de fantribune tijdens thuiswedstrijden.

Mocht je vragen hebben over de Fanclub dan kun je deze mailen naar: info@fanclublimburglions.nl of je kunt terecht bij onze stand tijdens de thuiswedstrijden van KEMBIT-LIONS.

We hopen je binnenkort op de Fantribune te mogen verwelkomen!
Paul Haane, Peter Claessen, Evelyn Arets

fanclub